vrijdag 27 november 2009

Huwelijk Reinout Oerlemans met Danielle Overgaag door regiedebuut 'Komt een vrouw bij dokter' onder druk


Reinout Oerlemans en Daniëlle Overgaag hebben een paar zware maanden achter de rug.

Het stel besloot onlangs om weer naar Nederland terug te keren na een verblijf van anderhalf jaar in Amerika. "We hebben het heel erg moeilijk gehad. Dat geldt voor Daniëlle Overgaag als voor mij", laat Reinout Oerlemans weten aan het roddelblad Story.

Terwijl zijn vrouw Daniëlle Overgaag de afgelopen zomer met de kinderen in Los Angeles verbleef was Reinout onder andere druk met zijn regiedebuut: Komt een vrouw bij dokter. "

De film gebaseerd op het succes boek van schrijver Kluun kreeg al mijn aandacht en dat ging ten koste van iets en iemand anders.

Dan heb ik het echt over mijn huwelijk. Daan heeft behoorlijk wat voor haar kiezen gekregen."

Tijdens de opnames werd ook dochtertje Katelyn in Nederland geboren. Reinout: "Ik heb toen maar een paar dagen vrij genomen. Ook omdat Barry Atsma, de hoofdrolspeler in de film, in dezelfde periode óók vader werd en niet meer dan een week vrij kon krijgen. Dan kan ik mezelf moeilijk meer dagen vrij geven."

Succesvol producent en filmregisseur Reinout Oerlemans is dan ook niets dan lof over zijn vrouw Daniëlle Overgaag. "Al die tijd is ze achter me blijven staan. Haar vertrouwen was oneindig. Daar heb ik grote bewondering voor."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten