donderdag 30 december 2010

Daniëlle Oerlemans - Overgaag geeft niks om geld


Daniëlle Oerlemans - Overgaag hecht weinig waarde aan geld. De 37-jarige oud Studio Sport presentatrice zit dan wel goed in de slappe was, maar voelt zich vooral rijk met haar gezin en vrienden.

De knappe vrouw van Reinout Oerlemans voelt zich alleen rijk met haar gezin en familie.

In Grazia vertelt Daniëlle Oerlemans dat zij nooit bezig is met geld. 'Ik voel mezelf vooral rijk met mijn gezin en vrienden. Je kunt wel in een dure auto rijden en een grote villa hebben, maar als je diep ongelukkig bent of een partner hebt die vreemdgaat, ben je in mijn ogen helemaal niet zo rijk', vertelt Daniëlle Oerlemans.

'Ik ben geen big spender. Ik heb een hekel aan winkelen, of het nu voor het avondeten of een jurk is. Voor een feestje of een première kan ik wel flink uitpakken. Ik heb anderhalf jaar op de lijst gestaan voor een Hermès-tas, maar toen ze me belden heb ik gezegd dat het niet meer hoeft. Ik vond het opeens zo raar om zevenduizend euro aan een tas uit te geven. Je zult mij ook niet elke week door de PC zien lopen. Ik denk dat ik dan bonje krijg met mijn man!', aldus ex top wielrenster Daniëlle Oerlemans - Overgaag.

Het koppel trouwde op 28 juni 2008. In datzelfde jaar verhuisde het gezin naar Beverly Hills, Los Angeles, om vanuit daar de Amerikaanse tv-markt te veroveren. Anderhalf jaar later liep hun Amerikaanse avontuur spaak vanwege de financiële crisis, het paar verkocht hun miljoenenvilla en keerde het gezin terug naar het Gooi. Het hele interview met Daniëlle Oerlemans is te lezen in de nieuwe Grazia, die vanaf heden in de winkels ligt.

Doutzen Kroes is door koffiemerk Douwe Egberts gevraagd om de hoofdrol te spelen in een nieuwe commercial. Het spotje met het Nederlandse topmodel is vanaf 24 december te zien.

Het verhaal van de commercial speelt zich af in 2003 in Friesland, de plek waar Doutzen Kroes is opgegroeid. Op de fiets in de regen komt Doutzen aan bij haar oma om foto’s van haar zeilvakantie te laten zien.

Terwijl oma al kijkend naar de foto’s van haar koffie drinkt, krijgt ze een goed idee: het begin van Doutzen’s carrière is geboren.

De commercial is een onderdeel van de dit voorjaar geïntroduceerde campagne van het koffiemerk met de slagzin: ‘Goede ideeën beginnen met goede koffie’.

Het topmodel met Friese afkomst vond het leuk om aan de nieuwe campagne mee te werken: “Zoals jullie wel weten ben ik net als Douwe Egberts trots op mijn Friese roots. Daarom kon ik me ook meteen vinden in het script. Friesland heeft een speciaal plekje in mijn hart, omdat ik er ben opgegroeid en mijn familie er nog steeds woont.”

Doutzen Kroes is de vijfde BN’er op rij die het koffiemerk voor haar commercials strikte. Eerder al verschenen Reinout en Daniëlle Oerlemans, Ali B en Leco Zadelhoff in de tv-reclames.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten