donderdag 12 november 2009

Daniëlle Oerlemans wil best ruilen met Doutzen Kroes


Daniëlle Oerlemans zou dolgraag willen ruilen met topmodel Doutzen Kroes. "Al was het maar voor een dagje. Ik vind haar zo ontzettend mooi", zei de sexy presentatrice en voormalig wielrenster in een interview met wellness.nl.

"Ik ben zo benieuwd hoe dat voelt als elke man zich omdraait naar je", lichtte Oerlemans toe. Toch is ze niet ontevreden met haar eigen uiterlijk. De 36-jarige beoordeelt haar eigen verschijning met een zeven. "Ik doe leuk mee, maar ik ben geen 20 meer." Kroes is 24 jaar.

Daniëlle Oerlemans, geboren Overgaag, is niet faliekant tegen plastische chirurgie, maar heeft zelf nog nooit het mes in haar lichaam laten zetten om er mooier van te worden. "Hier in Hollywood is het de normaalste zaak van de wereld dat je mensen met een verband om hun hoofd over straat ziet gaan. Daar generen ze zich totaal niet voor."

“Ik ben zo benieuwd hoe het voelt als elke man zich omdraait naar je!” Daniëlle Oerlemans vertelt dat ze zichzelf nog best mooi vindt, maar niet meer zo mooi als vroeger. Daniëlle: “Na al mijn bevallingen is mijn buik niet meer zo plat en gespierd als die ooit was.

Dus als ik iets zou mogen veranderen aan mijzelf, is dat een buikje waarmee ik weer in bikini kan verschijnen zonder mijzelf dan druk te hoeven maken of het nog wel kan.”

Wel vindt ze het jammer als mensen doorslaan met cosmetische ingrepen. "Vrouwen van 70 die het gezicht van een dertiger hebben, maar onder hun kin bungelt dan van dat gerimpelde vel", merkte Daniëlle op.

Daniëlle Oerlemans vertelt op de website ook openhartig hoe ze haar relatie met Reinout goed houdt: “Voor Reinout doe ik graag moeite om er goed uit te zien. Als we uit eten gaan, laat ik de kapper mijn haar mooi föhnen en trek ik een sexy jurkje aan. Je moet wel een beetje lekker voor elkaar blijven, natuurlijk. Ik denk dat geen enkele man het leuk vindt om een vrouw te hebben die de hele dag in een oude joggingbroek rondloopt.”

Vorige week werd bekendgemaakt dat Daniëlle Oerlemans, haar man Reinout en hunkinderen vervroegd terugkeren naar Nederland. De familie Oerlemans trok anderhalf jaar geleden naar de Verenigde Staten en was van plan daar drie jaar te blijven, maar de financiële crisis dwarsboomde het Amerika-avontuur.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten