donderdag 22 oktober 2009

Danielle Overgaag - Oerlemans maakt armbandje voor Pink Ribbon


Door het speciale roze armbandje te kopen, dat is ontworpen door Daniëlle Oerlemans, steun je de strijd tegen borstkanker. Maar dat is niet het enige modeaccessoire dat je dit jaar tijdens Borstkankermaand, oktober 2009, kunt kopen. Zo steunt Didi het initiatief met de verkoop van een speciale sjaal.

In oktober 2009 is het weer Borstkankermaand, een periode waarin extra geld wordt ingezameld voor de bestrijding van borstkanker en bewustwording wordt vergroot van het vroegtijdig signaleren van de ziekte.

Net als vorig jaar verkoopt Pink Ribbon een armbandje waarvan de opbrengst ten goede komt aan wetenschappelijk onderzoek voor een betere behandeling van borstkanker. Nadat Estelle Gullit vorig jaar 170.000 euro inzamelde, is dit jaar Daniëlle Oerlemans als ambassadeur actief. Zij promoot de verkoop van het roze accessoire, dat voor drie euro te koop is.

Verschillende Nederlandse modemerken steunen het goede doel. Didi zamelt bijvoorbeeld voor de tweede keer geld in voor KWF Kankerbestrijding. Dit jaar met de verkoop van een katoen-zijden sjaal, die natuurlijk een roze accent heeft. De sjaal kost twintig euro, waarvan de helft gedoneerd wordt aan Pink Ribbon.

Ook Manfield doet mee aan de acties voor Pink Ribbon en wel met de lancering van een speciale peep toe pump. Daarnaast doneren onder andere Joline Jolink, Baggy Bash, Ten Cate, Sapph, Pure & Timeless en wehkamp delen van hun omzet aan het goede doel. Alle reden dus om in oktober flink te gaan modeshoppen. Allemaal kopen dus dat armbandje van Daniëlle Oerlemans!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen