dinsdag 21 juli 2009

Eerste foto dochter Danielle Oerlemans - Overgaag Katelyn Jane


Het gezin van Reinout Oerlemans is compleet. „Toen ik deze foto zag wist ik het”, zegt Danielle Oerlemans -Overgaag (36) glimlachend.

Vol trots laat Danielle de eerste foto van dochter Katelyn Jane zien.

„Thijmen, Fiene, Benjamin en Kate. Allemaal op een rij. En dan het besef dat deze bevalling waarschijnlijk de laatste was die ik meemaak. Ontroerend.”

De voormalig wielrenster en meest sexy presentatrice van Nederland ligt nog lekker in Nederland in het kraambed. „De bevalling vrijdag in het ziekenhuis is heel goed gegaan. Niet te kort en niet te lang en ik was omringd door heel lieve mensen. Inclusief papa Reinout. Kate doet het heel goed. Ik geef haar nu drie keer per nacht de borst en tussendoor slapen we. Ik voel me ook prima. Mijn kraamhulp, die bij alle kinderen heeft geassisteerd, heeft tot nu toe kunnen voorkomen dat ik het gras ga maaien.”

De andere kinderen gaan, vertelt Danielle Oerlemans -Overgaag, heel lief om met hun nieuwe zusje. „Fiene bood zelfs aan om Kate de volgende keer de borst te geven. Ultiem moedertje spelen. Zo schattig.”

Het gezin Oerlemans gaat eind volgende week met vakantie naar Frankrijk. Reinout was deze zomer regisseur van de film Komt een vrouw bij de dokter. In september gaat het zestal weer terug naar Hollywood.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten