woensdag 18 mei 2011

Daniëlle Oerlemans tegen cosmetische ingrepen


Daniëlle Oerlemans tegen cosmetische ingrepen.

Daniëlle Oerlemans is faliekant tegen cosmetische ingrepen, zo vertelt ze in een interview: “Ik zou nooit iets laten doen. Je ziet soms van die vrouwen van zeventig die het gezicht van een dertiger hebben, maar onder hun kin bungelt dan van dat gerimpelde vel. Dat is niets voor mij.”

Daniëlle Overgaag, de vrouw van Reinout Oerlemans, bekent in een interview met Wellness.nl dat ze toch niet helemaal tevreden is met haar lichaam.

“Ik vind mijn neus het minst mooi, die is best groot. Ik houd meer van kleine neuzen, maar ik heb hem nou eenmaal en ik ga er niets aan laten doen.”

Sinds het stel met hun vier kinderen in Amerika woonde ziet Daniëlle Oerlemans regelmatig vrouwen die zich compleet hebben laten verbouwen. “Hier in Hollywood is het de normaalste zaak van de wereld dat je mensen met een verband om hun hoofd over straat ziet gaan.”

Buik
Naast haar neus is de 36-jarige niet tevreden over haar buik: “Na al mijn bevallingen is mijn buik niet meer zo plat en gespierd als die ooit was. Dus als ik iets zou mogen veranderen, is dat een buikje waarmee ik weer in bikini of badpak kan verschijnen op het strand zonder me druk te hoeven maken of het nog wel kan.”

Presentatrice Daniëlle Oerlemans zweert dat er nog nooit in haar lichaam is gesneden met de bedoeling het mooier te maken. Wel kijkt ze op naar vrouwen als topmodel Doutzen Kroes. “Zij is zó onzettend mooi! Kon ik maar een keer één dagje met haar ruilen.”

Het niet onder het mes gaan compenseert Daniëlle Oerlemans met moeite steken in haar uiterlijk. “Ik ben best ijdel, voor Reinout doe ik graag moeite om er goed uit te zien. Je moet natuurlijk wel een beetje lekker blijven voor elkaar.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten